سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندر احوالات مهدی یار سومین عضو خانواده

هرگاه خداوند، بـنده ای را دوست بدارد، امانتداری را محبوبش می گرداند. [امام علی علیه السلام]

از: مامانی نی نی  پنج شنبه 91/8/25  ساعت 8:57 صبح  

عاشقتم!

بابایی می خواست بره نون بخره و شما، همین که دیدی بابا پیراهنش عوض شده، فهمیدی که قصد بیرون رفتن داره؛ فوری دویدی و رفتی سراغش و بهش گفتی: منم می خام بیام بیرون. و چون هوا سرد بود و بابا می خواست چند دقیقه ای پیاده روی کنه تا اون جا، گفت: من پیاده ام، ماشین ندارم. خلاصه از بابایی انکار و از جناب عالی اصرار. در همین گیر و دار وقتی دیدی اصرارها فایده نداره انگار، یهو به بابا گفتی: بابا عاشقتم!وااااایشوخیگیج شدم

...

و البته که این شیرین زبونی بی نتیجه نموند!آفرین

مهدی یار


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانواده
عکس های تقویم
شهیدت می کنم!
شیرین زبونی
عاشقتم!
مهدکودک
عکس های تولد
شیرین کاری های جدید
شیرینک!
من در یک سالگی
امان از بی وقتی!
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


59989 :کل بازدید
2 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


درباره خودم


اندر احوالات مهدی یار سومین عضو خانواده
مدیر وبلاگ : مهدی یار عدالت[7]
نویسندگان وبلاگ :
مامانی نی نی (@)[16]

بابایی نی نی (@)[0]


لوگوی خودم


اندر احوالات مهدی یار سومین عضو خانواده

لوگوی دوستان


لینک دوستان


نی نی به به (آشپزی)

اشتراک


 

فهرست موضوعی یادداشت ها


سیسمونی[2] . نی نی . انتظار .

آرشیو


اسفند 88
فروردین 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
تیر 89
آذر 89
اسفند 89

طراح قالب