سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندر احوالات مهدی یار سومین عضو خانواده

[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]

از: مامانی نی نی  سه شنبه 91/10/12  ساعت 8:55 صبح  

شهیدت می کنم!

شازده پسر یک سری کتاب های ائمه داره که هر جلد مربوط به یکی از اون بزرگوارانه و علاقه ی خاصی به این کتاب هاش داره. تقریبن هر روز یکی یا دو تا رو برمی داره میاره و می گه بخونین واسم. روال کتاب ها هم اینه که اول تولد معصومین و بعد دوستان ایشون و بعد حادثه ای که منجر به شهادت اونها شده رو با شعر و متن و نقاشی بیان کرده. خلاصه این روزها کتاب امام حسین - علیه السلام- بیشتر از بقیه خونده می شد. قبل تر کلمه ی "کشتن" رو یاد گرفته بود و در جریان این کتاب ها هم "شهادت" رو. یه روز برگشت به من گفت: مامان می کشمت!!!!وااااای بهش گفتم: عزیزم این کلمه ی خوبی نیست؛ نگو. گفت: خب شهیدت می کنم!!!!!!!!!!!پوزخندباید فکر کرد


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانواده
عکس های تقویم
شهیدت می کنم!
شیرین زبونی
عاشقتم!
مهدکودک
عکس های تولد
شیرین کاری های جدید
شیرینک!
من در یک سالگی
امان از بی وقتی!
[عناوین آرشیوشده]

فهرست


60118 :کل بازدید
13 :بازدید امروز
9 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


درباره خودم


اندر احوالات مهدی یار سومین عضو خانواده
مدیر وبلاگ : مهدی یار عدالت[7]
نویسندگان وبلاگ :
مامانی نی نی (@)[16]

بابایی نی نی (@)[0]


لوگوی خودم


اندر احوالات مهدی یار سومین عضو خانواده

لوگوی دوستان


لینک دوستان


نی نی به به (آشپزی)

اشتراک


 

فهرست موضوعی یادداشت ها


سیسمونی[2] . نی نی . انتظار .

آرشیو


اسفند 88
فروردین 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
تیر 89
آذر 89
اسفند 89

طراح قالب